http://kultusarnie.blogspot.com/http://kultusarnie.blogspot.com/p/o-mnie.html


środa, 27 lipca 2016

Liebster Blog Award #4

Ło, szaleję z tymi postami! Ledwie wczoraj dodałam trzecie LBA. Nadrabiam dziś sobie posty obserwowanych i znajduję... nominację. Kolejną. Od Agnieszki [Książka od kuchni], którą wczoraj przecież nominowałam. A że nie mam na razie co pisać (niedługo coś o filmach będzie... albo jakiś felieton), to macie kolejne LBA. Tadaaa! Siadam przy laptopie (nie cierpię laptopów) i zabieram się za odpowiadanko.


1. Idealny bohater książkowy to taki, który...
 Buntuje się i przechodzi przemianę.

2. Książka z najładniejszą okładką.
 
Myślałam jeszcze o Silver.

3. Wybierasz się do księgarni. Jak sądzisz - wyjdziesz z tym, czego potrzebujesz i co planujesz kupić, czy pojawi się coś nieplanowanego w Twojej torbie?
 Hmm, chodząc do księgarni nigdy nie planuję kupować książek, tylko by sobie popatrzeć. Ale prawie zawsze coś kupię. A najczęściej jest to książka, o której w życiu nie słyszałam. A za kilka dni jest w tej samej księgarni przeceniona. Życie. 

4.  Masz więcej książek w twardej czy miękkiej okładce?
 Miękkiej, choć wolę te grube. Nie rozumiem, jak ludzie mogą uważać je za niewygodne? Choć te ze skrzydełkami są naj.

5. Gdyby Twój ulubiony pisarz mógł stworzyć powieść, w której byłabyś/byłbyś głównym bohaterem, o czym by ona była?
 Byłaby o samuraju, który dowiaduje się, że ninja (byłabym jednym z nich) nie są wcale tacy źli. Że to normalni ludzie, a tylko niektórzy z nich zabijają dla pieniędzy. Taki motyw był w Młodym Samuraju, a ja chciałabym być częścią książki poszerzającej temat.

6. W której bajce Disneya chciałbyś się znaleźć i dlaczego?
 W Mulan! Zdecydowanie! Bo to moja ulubiona z animacji disnejowskich, a poza tym... No błagam! To są CHINY!
 
7. Masz do wyboru książkę, o której marzyłeś od dawna albo stos pozycji, które wyszły w ostatnim miesiącu. Co wybierzesz?
 Nie jestem typem osoby, która podąża za nowościami. Wybieram więc pierwszą opcję, a książką tą byłyby oryginalne Kroniki islandzkie lub Edda w przekładzie Załuskiej.

8. Książka, która skradła Twoje serce, to...?
  Ostateczni. Piękne polskie fantasy z 1991. [recenzja]

9. Seria, którą poleciłbyś każdemu...?
 Młody samuraj, o którym dziś wspomniałam. No i w sumie Opowieści rodu Otori - zawiera ona pierwszą książkę, przy której płakałam.

10. Wolisz Harry'ego Pottera czy Zmierzch?
 Ej, piszcie sobie o Zmierzchu co chcecie. Bo może to gniot i w ogóle, ale jak czytało się ją mając jakieś 13 czy 14 lat, to nie była taka zła... No ale Harry Potter. Obie te serie tylko zaczęłam, odpowiadam więc tak trochę niekompetentnie.

11. Wymień swoje ulubione blogi książkowe.
 Na pewno Biblioteczka Suomi, Pond zeznaje, ty (serio, nie podlizuję się), Kominek, Wielki Buk, Świat Kani Frani.

Dziś nie nominuję nikogo, bo wczoraj nominowałam tych, którzy nominowani być powinni, więc no.
Dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz