http://kultusarnie.blogspot.com/http://kultusarnie.blogspot.com/p/o-mnie.html


środa, 26 sierpnia 2015

Kulturalna mapa - TAG autorski

    Ponieważ, jak pisałam w poprzednim poście, do niedzieli nie mam dostępu do książek, a na filmy nie mam ochoty, muszę pisać coś innego, niż recenzje. Tym razem - tag. Mój własny, mam nadzieję, że ci się spodoba. Zasady są proste. Do podanych (zapisanych grubą czcionką) "zadań" wpisujemy własne odpowiedzi, którymi będą postacie z filmów, gier lub książek. Zapraszam na moje własne rozwiązanie zadania!

Znajdujemy się na północnych krańcach świata. Kto przetrwa mroźną, wieczną zimę?
  Kto inny spisze się w roli odkrywcy Północy jak nie... Jon Snow?


A teraz pora na podróż nad szumiące wodospady. Jak sądzisz? Kto mieszka w jaskini pod wodospadem?
 
Pod wodospadem mieszka Jack Fletcher! Przecież wytrzymał pod naporem wody najdłużej ze wszystkich! Nie straszne mu ciśnienie i temperatura wody!

Powoli zbliżamy się do końca podróży. Trafiamy na spotkanie istot fantastycznych. Kto pierwszy rzuca ci się w oczy przy ognisku?
  Pomimo tego, ze widzę naprawdę wiele postaci, na pierwszy rzut oka jednak dostrzegam postać w białych włosach i z mieczem, od którego odbija się światło ognia. Geralt - trudno go nie dostrzec. 

Ostatni przystanek. Jesteśmy na ziemi, w której teren jest nieodpowiedni, by zostały tu na dłużej jakieś cywilizacje. Kto może tu mieszkać? Kto sobie poradzi w zbudowaniu tymczasowego domu?
  Jeśli trzeba sobie poradzić w sytuacji, która z pozoru wydaje się beznadziejna i nie do wyjścia, tam radę da sobie tylko Finn. Potrafi zrobić coś z niczego, z pewnością nie zginie w żadnej sytuacji!

Do mojego pierwszego tagu nominuję:
Pond
Cuddle up with a good book
Depends of books
 Oraz każdego, komu tag się spodoba!

11 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, tag wykonany! ♥
    + twój tag jak najbardziej udany, bardzo kreatywnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag. Może się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wszystkim za miłe słowa, cieszę się, że wam się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację ♥
    Tag jest naprawdę świetny i postaram się wykonać go jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymyśliłaś świetny tag :)
    Nie czytałam "Gry o tron", ale oglądałam serial i uwielbiam Jona Snowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Także nie czytałam, a oglądałam serial, nie idzie mi czytanie fantastyki.

      Usuń